Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~barnik | użytkownik

imię i nazwiskoRafał "ComanderBarnik" Bartnik adresWarszawa zarejestrowany26.03.2008 @20:04:32 ostatnio na stronie14.01.2013 @20:06:03

Absolwent 6cioletniego lubelskiego plastyka
Student trzeciego roku Warszawskiej ASP

Poza ponurym spojrzeniem odstraszającym ludzi i czarnym szkicownikiem a3 niczym się nie wyróżniam.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypebarnik63 Gadu-Gadu3417514
digarty105 komentarze901 posty na forum13

komputer / sprzęt
quad i7 3,4gHz, 8gb ram 1600 mHz, GeForce GTX570, Samsung 24", Intuos 4 A5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!22zddr    05.04.2010 @15:31:30
Dziękuje.
To mokry śnieg.
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~leander    28.03.2010 @19:35:58
No sam sie zdziwilem, ale chyba przez to, ze olej nie jest na bazie wody (a do rozcienczania uzywam terpentyny oczywiscie) to sie trzyma bez problemu.
~leander    28.03.2010 @11:51:02
Hej hej. Ta folia to generalnie najbardziej sliski papier jaki znalazlem w sklepie plastycznym. To co ja kupilem jest samoprzylepne z jednej strony, wiec ew moge podkleic na pianke czy inne sztywniejsze podobrazie.
ostatnio edytowane: 2010-03-28 11:51:43
+Skina    27.03.2010 @15:27:35
ciekawe, że nazwałeś to kominem.
Choć nie miałem takiego zamiaru - faktycznie tak to wygląda
~greenbox    25.03.2010 @21:00:28
yo. Dzięki za rady, skorzystam. Kontrasty juzwykreciłem bardziej(ale nie za bardzo) zmieniłem kolor reflektorów z zielonkawego na niebieski. Gzyms jest ok. zaczałeś sie mu przyglądać bo naprowadziłem na ten element w opisie
+regnar    14.03.2010 @12:54:06
poszukam i znajde :D
~locker    13.03.2010 @12:59:17
dokładnie! stara szkołą efektów jeszcze jest na szczęście doceniana, sam G. Lucas pomimo nieziemskiego sprzętu i możliwości cyfrowych jednak korzysta z makiet.
Ja planuje w dość sporym kawałku czasu zrobić makiete sceny bitewnej Mechów i marines z oddziałem robotów "rasy maszyn".

jak chcesz to będę ci podsyłał kolejne etapy prac bo i tak będę jednemu ziomkowi robił paczki ze zdjęciami
+regnar    13.03.2010 @12:53:50
hehehe dzieki ale do Mackowi to ja nie jestem godzien butow lizac nawet
~locker    11.03.2010 @09:42:35
hehe no to żeś mi teraz powiedział to jest najlepsza zapłąta za trud włożony w model.
mam tam jeszcze pare modelarskich wypocinek w galerii:
ten http://www.digart.pl/zoom/1788594/mech_model.html był robiony 2 lata z ok 2,500 elementów hehe- ale to dłuuuuga historia!
a i jeszcze hit "exportowy" http://www.digart.pl/zoom/2210268/arachnidowe_gody_).html

pozdro!
~locker    09.03.2010 @23:41:21
o kurcze dzięki za koment, i mega komplement "Jakiego softu uzyłeś do modelu" ponieważ model wykonałem w realu z kart telefonicznych i innych dupereli tu jest ten model http://www.digart.pl/zoom/1815004/robot_LRB-5H.html
zajmuje sie modelarstwem i powoli szykuje sie do makiety z sceną bitwy takich włąśnie mechów

a tak wogóle to kiedyś grzebałem w 3D i używałem wtedy lightwave'a, tego na którym podobno były robione efekty do legendarnego filmu Starship troopers i star trek'a

jeszcze raz dzięki za rzeczowy komentarz.
Pozdro!!!
ostatnio edytowane: 2010-03-09 23:51:24
~Shaggi    26.02.2010 @21:22:21
sie wie
_______
~Zeeb    26.02.2010 @19:42:08
Dobry Jestes Gościu. Falloutowe klimaty w Twoich pracach- lubię
ostatnio edytowane: 2010-02-26 19:42:40
~tasiorts    21.02.2010 @11:07:52
Zgadza się! Powodzenia!
~tasiorts    20.02.2010 @17:32:49
"niedokładne" było w cudzysłowiu - chodziło mi o to, że nie skupiałeś się w tej pracy nad detalami, po prostu kolorowe mazy i kreski dające niesamowity efekt!
~maszrum    20.02.2010 @15:18:33
Dla mnie przedewszystkim klimat, muzyka i strasznie lajtowa fabuła, do tego wszystkie technologiczne patenty sa przemyslane i pokazane w animacji jak np. hamulce aerodynamiczne swordfisha otwierające się do zwrotu jak spike naciska wajche na drążkach. Mega!
_______
Eine klaine cielątko po polu gelaufen...
~maszrum    20.02.2010 @13:33:25
a no fakt, troche wiecej czasu wolnego ostatnio, Swrdfish zajebisty statek ale chyba wole projektować jakies własne koncepce niż kopiowac, ten Afro to tak w ramach spróbowania sie z inną troche stylistyką. Swja drogą Bebop to najlepsze anime jakie widziałem ;]
_______
Eine klaine cielątko po polu gelaufen...
~SamaeL89    20.02.2010 @10:29:19
he ołówka się niczym nie zastąpi to prawda , żałuje że ostatnio czasu nie mam bo bym coś porysował traditional
~maszrum    18.02.2010 @17:31:52
i racje masz człowieku, nigdy nie byłem dobry w speedowaniu ;P
_______
Eine klaine cielątko po polu gelaufen...
~Maaary    27.01.2010 @21:11:11
dziękuję
~SamaeL89    12.01.2010 @21:22:18
Mnie coś ostatnio nie idzie więc może speedów trochę porobie .

Czekam na coś grubego z twojej strony
~mcklocek    27.12.2009 @20:31:14
Ashley Wood to ten typ ktory rysuje komiksy do serii Metal Gear. Robil "Digital graphic novel" itp
~SamaeL89    25.12.2009 @18:45:41
~SamaeL89    25.12.2009 @16:59:52
Chyba pójdę w twoje ślady ^^
~SamaeL89    25.12.2009 @15:08:58
No no szacunek ja to bez wstępnego szkicu to ani rusz , musze sobie znaleźć jakąś fajną paczke z pędzlami teksturowymi do ps.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt